Contact

Stel gerust uw vraag!

Als u vragen of opmerkingen heeft over iets wat u op onze website heeft gezien, als u iets niet kunt vinden of wanneer u speciale wensen heeft, raadpleeg dan eerst onze lijst met Veel gestelde vragen.

Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over uw bestelling dan kunt u hiervoor het contactformulier gebruiken
Kies bij onderwerp dan ’klacht’ en vergeet a.u.b. niet om uw bestelreferentie in te vullen. De bestelreferentie staat vermeld op uw factuur. Binnen uiterlijk twee werkdagen ontvangt u van ons een reactie. U kunt uw klacht zowel per e-mail als schriftelijk verzenden. Schriftelijke correspondentie kunt u sturen naar: 

Party Group B.V.
Nieuwstraat 52
4524 EG Sluis

KVK 67062717
BTW nr.: NL8568.14.179.B01

E-mail: klantenservice@feestbeest.nl

Klachten kunnen zowel worden ingediend als u niet tevreden bent over een bepaald product of wanneer u ontevreden bent over onze dienstverlening.

 

Wij zullen er altijd naar streven om tot een aanvaardbare oplossing voor beide partijen te komen. Indien dit niet het geval is, kunt u zich richten tot de Thuiswinkel Organisatie. In de Algemene Voorwaarden kunt u terugvinden hoe u met deze branchevereniging in contact kunt komen. Klantenservice Wanneer u er via de website niet uitkomt, kunt u ons natuurlijk ook bellen. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 u. - 12.00 u. en van 13.00 u. - 17.00 u.

 

Telefoon: +31(0)117 - 740900