Contact

Stel gerust jouw vraag!

Als je vragen of opmerkingen hebt over iets wat je op onze website hebt gezien, wanneer je iets niet kunt vinden of wanneer je speciale wensen hebt, raadpleeg dan eerst onze lijst met veel gestelde vragen.

 

Heb je een klacht?

Heb je een klacht over jouw bestelling dan kun je hiervoor het contactformulier gebruiken.
Kies bij onderwerp dan ’klacht’ en vergeet a.u.b. niet om jouw bestelreferentie in te vullen. De bestelreferentie staat vermeld op de factuur. Binnen uiterlijk twee werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je kunt jouw klacht zowel per e-mail als schriftelijk verzenden. Schriftelijke correspondentie kun je sturen naar:

Party Group B.V.
Nieuwstraat 52
4524 EG Sluis
Nederland:
KvK 72165987
BTW nr.: NL859012335B01

België:
KvK 704.588.402
BTW nr.: BE 0704.588.402

E-mail: [email protected]

Klachten kunnen zowel worden ingediend als je niet tevreden bent over een bepaald product of wanneer je ontevreden bent over onze dienstverlening.
Wij zullen er altijd naar streven om tot een aanvaardbare oplossing voor beide partijen te komen. Indien dit niet het geval is, kun je jezelf richten tot de Thuiswinkel Organisatie. In de Algemene Voorwaarden kun je terugvinden hoe je met deze branchevereniging in contact kunt komen. Wanneer je er via de website niet uitkomt, kun je ons natuurlijk ook bellen.

Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 u. - 12.00 u. en van 13.00 u. - 17.00 u.

Telefoon: +31(0)117 - 740900

 

 

party-button
loader
Laden...