Klantenservice
Wij doen ons uiterste best om jou zo compleet mogelijk van dienst te zijn. Op onze site is reeds veel informatie te vinden over bijvoorbeeld bestellingen en retourafhandeling. Heb je een andere vraag? Kijk eerst eens tussen onze veelgestelde vragen. Mocht je toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij je om ons per e-mail ([email protected]) hierover te berichten. Uiteraard trachtten wij jou binnen 48 uur van een antwoord te voorzien. Je kunt ons ook telefonisch bereiken onder het telefoon nummer: 0117 - 740900. Openingstijden van ons Magazijn zijn van Maandag t/m Vrijdag van 9:00 - 12:00 en van 12:30 - 17:00.
Klantenservice
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).