Veel gestelde vragen
Wij doen ons uiterste best om jou zo compleet mogelijk van dienst te zijn. Op onze site is reeds veel informatie te vinden over bijvoorbeeld bestellingen en retourafhandeling. Mocht je toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij je om ons per e-mail ([email protected]) hierover te berichten. Uiteraard trachtten wij jou binnen 48 uur van een antwoord te voorzien. Je kunt ons ook telefonisch bereiken onder het telefoon nummer: 0117 - 740900. Openingstijden van ons Magazijn zijn van Maandag t/m Vrijdag van 9:00 - 12:00 en van 12:30 - 17:00. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees Platform.
FAQ
Wanneer je een artikel retour stuurt, doe dit dan binnen 14 dagen na het moment van herroeping, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking van het artikel zelf, met begeleidend briefje in de doos of enveloppe, en je (kopie) factuur en/of bestelreferentie.
Mocht je willen ruilen, wil je dan aangeven op de achterzijde van de factuur wat er geruild moet worden en eventueel in welke maat of kleur. Ben je niet tevreden over een artikel of zie je van de bestelling af en wil je het betaalde bedrag teruggestort krijgen, vermeld dit dan in je begeleidend schrijven.
Verzendkosten voor de heenzending (mits de bestelling compleet retour gezonden wordt) worden eveneens voor onze rekening genomen. Kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant. Terugbetaling van het aankoopbedrag gebeurt altijd binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Vanaf € 39,- versturen wij jouw bestelling gratis. Als je producten retour stuurt en het bedrag van de bestelling komt onder die grens van € 39,- zullen wij dan ook € 4,95 verzendkosten in rekening brengen. Hou hier dus rekening mee!
Het retouradres is: Party Group B.V., Nieuwstraat 52 4524 EG Sluis. Hierbij een PDF om het retour formulier te kunnen downloaden
Ook kunt u het originele herroepingsformuier van Thuiswinkel.org benaderen en gebruiken
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Indien je een pakket naar ons stuurt, bewaar dan altijd het afgiftebewijs dat je op postkantoor krijgt. Mocht jouw zending onverhoopt zoekraken dan kun je middels jouw afgiftebewijs aantonen dat je een retourzending hebt gedaan. Let op! Als de retourtermijn is verstreken dan zullen wij jouw retourzending niet honoreren. Als je de geretourneerde goederen dan terug wilt krijgen, dan brengen wij opnieuw verzendkosten in rekening om de goederen naar jou terug te sturen. Als je de goederen hebt gebruikt/beschadigd, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Kostuums passen, is uiteraard wel toegestaan.
Indien je het artikel wilt bestellen, vul je in het vakje “Aantal” het aantal artikelen in. Heb je het aantal gewijzigd in je winkelwagen, klik dan eerst op winkelwagen bijwerken om het in het gewenste aantal te wijzigen. Standaard staat hier 1 ingevuld. Vervolgens klik je op de gele balk “Toevoegen aan winkelwagen”. Indien je nog meer artikelen wilt bestellen, herhaal je de hierboven genoemde stappen. Indien jou bestelling compleet is, klik dan op de knop “Afrekenen”. Hier dien je je naam en adresgegevens in te geven en te kiezen of je de bestelling wilt laten verzenden of eventueel op wilt halen op een afhaal locatie bij jou in de buurt. Kies vervolgens de betaalmethode en na het aanvinken van akkoord van onze Algemene Voorwaarden dien je op de knop “Plaats Bestelling” te drukken.
De bestelling is nu geplaatst. Als je deze stappen succesvol hebt doorlopen, krijg je de volgende e-mail: Je bestelling is ontvangen. Bedankt voor je bestelling! Jouw ordernummer is: (9-cijferig referentienummer). Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling met de details van jouw bestelling en een link om de voortgang te kunnen volgen. Na het afronden van de betaling wordt de bestelling in ons Backoffice administratiesysteem verwerkt en wordt jouw order door ons verzendklaar gemaakt en verstuurd.
Alle artikelen die op onze site worden vertoond zijn op voorraad (uitgezonderd fouten in ons voorraadsysteem) of bij eventuele grote aantallen.
Bij Feestbeest.nl kun je jouw bestelling betalen met de volgende betaalmethoden:
iDEAL
Met iDEAL reken je af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je jezelf daarvoor moet aanmelden.
Voorbeelden van een aantal banken die zijn aangesloten bij iDEAL: ABN Amro, Regiobank, Rabobank, ING, SNS Bank en ASN Bank
Betalingen via iDEAL worden veilig afgerekend door Mollie Payment Provider.
Visacard/Creditcard
Bij een betaling via Visacard/Creditcard, kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Je creditcard gegevens versleutelen wij altijd veilig via de SSL-methode.
Wanneer je de betaling doorloopt, wordt er gevraagd naar een CVC code. Dit is een 3-cijferige code die je kunt vinden op de achterkant van je creditcard.
Eurocard/Mastercard
Bij een betaling via Eurocard/Mastercard kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Je creditcard gegevens versleutelen wij altijd veilig via de SSL-methode.
Bancontact/Mistercash
Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
Banktransfer (overboeking na bestelling)
Na de bestelling ontvang je een mail van Mollie. hierin staan de instructie hoe je de overschrijving kan afronden. Het afronden dient binnen 14 dagen te gebeuren.
Klarna
Met Klarna kun je achteraf betalen. Na ontvangst van je bestelling krijg je nog 14 dagen de tijd om je betaling te voltooien.
Wanneer je kiest voor deze betaalmethode wordt er vooraf een check gedaan om te kijken of je voor het uitgekozen bedrag kunt bestellen